20/7 -10 Tisdag Dags för nytt

Nu har jag bestämmt mig. Jag ska byta bil. Det blir inger racer än, Måste fortfarande sprara in lite, men behöver något roligare än Miccro ;)
Har 2 små objekt på G ;) Frågan är bara hur pass mycke jag vill lägga ut redan nu.
Men de återstå och se !!

Igår var jag me syrran igen, måste passa på när hon äntligen är här :D
Vi var i Sandviken igen, skoja inte att jag e sönder bränd hahahahah
Vi snackade om och dra dit idag igen men hon va på porty igår så har inte fått tag i henne än.
De e visserligen jävligt tidigt än så länge, fattar inte va fan jag gör uppe nu.
Vaknade vid 6 lixom och kunde inte somna om :S skumt som fan.

Men men vad gör man :) Då kan man ju ta vara på den här dagen :D
Få se vad man hittar på!



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0