25/7 -10 Söndag hyffsat sliten

Kryssningen vart riktigt bra faktiskt. Hade as kul :D
Röjde gärnet på den där jävla båten asså
Hoppas på en ny kryssning inom en snar framtid ;) Innan semestern e slut i alla fall

När jag kom he,m från kryssningen så drog jag i alla fall hem till Maggie och fortsatte kröka. Vart även ett besök på Tb's faktiskt.

Igår morse gick jag ner till centrum och mötte Maggie, Matte, Danne och hans kusin.
Gick på bolaget och drog och käka pizza :D
Sen vart de film mys hos Maggie. Hostel (SNUSK FILM, riktigt vidrig asså :P) och UPP, den gillade jag solm fan hahah
Sen vart de massa grogg och spel, sen ett snabb besök på Tb's igen :P
Sprang ner i spöregnet haha

Nu skaj ag kanske hem till Maggie igen, tror jag :P
Men idag ska jag BARA TA DET LUGNT ;) hahah
Behöver en vilodag ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0