27/7 -10 Tisdag Roadtrip + ny bil :D

Kom nyss hem från Tibro :)
Har varit och köpt en ny bil :D ÄNTLIGEN !!
Vart en liten Roadtrip av det hela. Stanade kvar i Karlsborg och käka, spelade mini golf och doppade fötterna i Vättern :P (Stavade kanske fel men what a fuck)
Är så länge är jag riktigt nöjd, lite små saker jag skulle villja fixa men i det stora hela e jag nöjd.
En fin bil som går billigt och bra, så jag kan fortsätta spara till min dröm bil ;)
My dream will come true ;)



Hade i alla fall en super dag :D

Nu ser jag bara riktigt fram emot KUGGNÄS :D
Vi åker på torsdag :D
Faaan vad jag längtar. Ska bli så jävla kul :)
SOM ALLA ANDRA ÅR ;)
Snart tjejer ..... SNART ;D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0