5/7 -10 Måndag Helgen vart toppen

Det blev Country på lördagen då :D
Alltid lika kul, träffade så mycke polare som jag aldrig träffar annars.
Ne fy fan de var bra :) ... Fasten mina närmaste kommer tycka att jag e dum :P
De tycker väl jag me, men va fan. Jag vet ju hur de e, en sån där som man aldrig kommer kunna hålla sig borta ifrån :P haha
Life is a bitch ;)

Igåtr vart de en slapp dag, hämta Maggie. Käka kassmyra. Drog till mölle .. Sola bada.
Mötte Matte & Danne, drog till sandviken. Sen skansudet.
Sen även tullinge badet & brosjön hahah
Helt sjukt :P

Gjorde en lite mellan landning hemma, ska ner till badet nu. Gyma lite & tränna kidsen :)

Peace out ;)

PS! Jessica bangar på Västerås!! Hon suger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0