7/7 -10 Onsdag Power meet here we come

Värkade inte bli något Power meet för min del först. Men nu är de löst och klart så på fredag drar jag och Shmaggie till Västerås :D
Faaaaan vilket drag de kommer blir :)
Är oerhört taggad !!

Idag åkte jag och träffade min lilla Emz i Jakan :D Hon skulle absolut fota med sin systemkamera, så vi åkte ut i skogen haha, och när vi tog lite bilder vid bilen så kom några cyklister:
Cyklisten - Är det bilen eller tjejen som är till salu?
Jag
- Både och ;P
Cyklisten - Oooo packet pris
Hahahahahhha klockren :P


Imorgon ska jag iväg med far min och köpa ny dator så jag slipper sitta här ute i vardagsummet gämt :P haha
Aaaaas skönt ska de bli :P haha
Senska de sissta ordnas inför Power :D Weeeeiiihooo !!!!



Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

awh :( Vill också dit!!! :( Kul för dig att du kan åka dit iaf :)

2010-07-08 @ 15:38:14
Postat av: Alexandra

Ja så jävla synd att du inte hängde me :( Nästa år ;)

2010-07-11 @ 22:42:59
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0