13/6 -10 Söndag Skumt att man mår så pass bra

I fredags drog jag hem till Carro efter jobbet. Satt där och mös lite med vinglaset men jag fick så brutalt ont i huvudet så jag la mig ganska tidigt.

De va bara upp tidigt på lördag morgon efter som jag jag skulle vara i Erikstalsbadet kl 8 :P 
De vart värkligen en heldag haha, seg som fan. Fast de gick riktigt bra för dom små liven :) 

Emz kom dit strax innan de var kalrt :) Sen åkte vi och hämta öl, drog och käka sen hem till mig och knäckte den första ;) hahah 
Sen hamnade vi på fest i Rönninge :P
hahahahha - Du rör inte Alle ditt vidunder, hör du de, DU RÖR HENNE INTE !!! ;)
Fan de va riktigt kul asså, den vart de bilresa för att lämna av Emz :P
Var hemma runt halv 4.
Får man sova ut idag kanske ? haha inte en chans, Mathias ringer och hettsar som vanligt, aldrig får man sova ut hahah



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0