14/6 -10 Måndag Kurs i morgon

I morgon ska jag på data kurs hela dan :)
Får se hur långtid de tar innan man lär sig nya systemet då :P haha
Hoppas att de e underhållande i alla fall, jag har en tendens och somna annars ;) Får lägga mig tidigt :P

Idag efter jobbet så träffade jag min Hanna Panna en stund och gled runt i Handen centrum :)
Kul och träffa tokstollen, de händer ju aldrig längre. Dumma oss :P

Nu sitter jag bara hemma, föröker hitta på någe och göra.
Hatar som sakt att sitta hemma, specielt efter som att allt inte e riktigt bra än, har fortfarande jobbiga tankar i huvudet alldeles för ofta.
Försöker ignorera dom men de e så jävla svårt.
Allt fick ett så dumt avslut och jag önskar så brutalt att det hade slutat anorlunda :(

Du tror säkert att jag glömt dig, men det har jag inte !!!



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0