15/6 -10 Tisdag Kursen e över

Var på kurs i stora Mekonomenhuset idag då :P
Lärde mig en hel del om de nya systemet men allt känns så klart inte helt 100 än.
Men de kommer ju med tiden :)
Var rädd att jag skulle somna, men de gjorde jag inte :) e fan imponerad av mig själv ;) haha



Drog till badet direkt efter :)
Körde en liten mini avslutning me B-gruppen, så har dom ledigt fre, lör & sön så kör vi igång me sommarnträningen på Måndag :)
Blir lite färre gånger i veckan, + inga helgen. Riktigt skönt för mig säger jag bara ;) haha

Så får se vad man hittar på denna helg :) Fri från jobb och grejer :D
Nått kul måste man hitta på :D


(En mys bild från favo puben)


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0