1/6 -10 Tisdag ....

Tänkte först berätta om helgen. Men va fan då för? Som att någon har med de och göra? haha hell no!!!
Kan ju bara säga att jag har haft kul med mina vänner :D
I´m a fucking Rockstar ;) hahah
Denna helg ska bli brutal har jag bestämmt, the old me is back. I dont giva a fuck about anything!!!!
Jag har förtåt nu vad mitt liv går ut på, och det är INTE Barn, bil, pojkvän & hus.
Det är öl, fest, vänner, skoj & bara en massa jävla röj ;)
Det är då jag mår bäst :)

I morgon har jag tagit ledigt halva dan, Det blir oförglömligt röj för min lilla Hanna Panna tar studenten :D
& med tanke på hur hon var på min så finns det inga hämningar ;) hahaha
Pay back time ;)

Måste slänga iväg en hälsning till min babe Carro ;) ett enormt stöd & en underbar vän <3
Jag uppskattar det du gjort och din ärlighet
<3

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0