16/6 -10 Onsdag Bra dag :)

Idag har jag varit super duper glad :P haha inte en jävla aning om varför, e på bra humör bara :D
Måste bero på min sjuka jobbar kompisar :P haha

Efter så fixade jag en grej :) Hjälpte en polare med en grej :)
Sen drog jag till badet på ett litet möte som gick ganska bra tror jag. Får se hur de blir till hösten

Nu sitter jag bara hemma, måste föra över pengar för min plan är att dra ner i veckan och köpa gym kort ;)
nu jävlar säger jag bara :)
Känner i hela kroppen att jag behöver komma igång, de här känns inte bra någonstans :P haha

Ne nu drar jag upp till Linda och snackar skit :P


JAG LÄNGTAR TILL KUGGNÄS :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0