28/6 -10 Måndag Midsommar = Brutal :D

Fan villken underbar midsommarhelg det har varit.
Toppen väder hela helgen för de första. Så har vi åkt båt, badat, festat, dansat, röjt satan gapat och skrattat som en jävla dåre, käkat underbar mat. Ne fy fan vad jag är super nöjd med denna helg.
Och jag kunde gå barfota typ hela tiden, de va så jävla mysigt. Älskar att gå barfota :)

Idag har jag varit jätte duktig och tränat :) Skulle gyma men jände itne att jag han efter jobbet så var med simmarna och körde deras oerhört jobbiga fyspass som Sandra gjort i ordning. Fy fan säger jag bara ;)
I morgon blir det gym i alla fall :)
Och på Onsdag kanske jag ska träffa Pappa och bästaste bästa lille sysster :D

Men nu är det sova som gäller ;)

Peace out ;)

PS: Bilder från midsommar kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0