3/6 -10 Torsdag I'm just a dreamer, I dream my life away!

Jag har blivigt helt galen i Ozzy Osborn! Bara måste gå på konserten. Ska kolla om de finns några billjeter kvar, och om nån vill gå med mig såklart haha.
Ena Låten passar så jävla bra in på mig. Dreamer!!
De e ju de jag e, drömmare. Kan inte minnas en enda stund i mitt liv som jag inte tänkt och funderat på hur livet kunde vara anorlunda. INte för att jag alltid varit missnöjd, utan för jag sällan är nöjd ;P.
& så har jag ju inte haft en så JÄTTE tur med kärleken heller ;) Kanske beror lite på de ;) haha
Men men ... även det lär väl ändrar någon gång i framtiden får man hoppas :)

Idag efter jobbet svängde jag förbi centrum & slösade lite pengar, behövde en ny almenacka. Och så blev de lite nya kläder också :P haha
Därför jag aldrig går i affärer, kommer alltid hem med mer än jag planerat haha

I morgon är det fradag, och tro det eller ej, jag själv är helt chockad. Min lilla Emz kommer hit :D
Trodde inte jag skulle få träffa henne den här helgen heller, men det får jag :)
Vad glad jag blir då :) Hon är mitt lilla lyckorus !!



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0