6/6 -10 Söndag Du gamla du fria <3

IDag är det den kär nationaldagen :D Och solen skiner. fan vad glad jag e :)
Ska iväg och hitta på någe kul med Carro Barro som ringde och väckte mig i min skönhetssömn ;) haha
Men de va bra så jag inte sover bort hela dan ;)
Ut och flagga bara :D

I frdags hade jag super kul med lilla Emz :D Spelar ingen roll vad vi göra de blir alltid lyckat ändå :D

& igår var jag på Tb´s med min lilla Shnattskiii och Madde, Borka spelade. Dom e så jävla bra för att vara coverband asså :)
Älskar live musik <3

Helgen har varit riktigt bra asså :D + att jag inte jobbar idag för de e NATIONALDAGEN :D <3

Du gamla du fria du fjäl höga nord
Du tysta du glänje rika sköna
<3<3<3<3<3<3<3<3


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0