7/6 -10 Måndag piss bil

Nu e jag riktigt trött på Miccro! När jag bytte till sommardäck så insåg jag att beläggen på högra framdäcker låg imot. Så lossade på dom och smörjde och lite grejer.
Idag hissade jag upp henne igen och kolla hur mycke bromsar som fanns kvar, dags & byta :P haha
Men i alal fall, då låg dom på igen. Jävla piss bil haha, nytt ok lägger jag ju inte ner några pengar på.
Blir nog till att köpa en annan bil, en som jag fakriskt tycker om, visst jag gillar Miccro ibland, när hon inte jävlas, men hon e en fy jävla retsticka måste jag säga. Fy schäms :P

Igår vart de i alla fall en väldigt bra dag :)
Jag åkte ut till Carros far där hon satt på bryggan & väntade :P.
Så drog vi ut med båten en sväng .. sen tillbaka till bryggan och steckte i solen :D Skulle badat men bangade haha ;)
På kvällen vart det race :D Me loooove <3 Även fast jag blir avis ;) haha vänta bara tills jag har råd med min bil ;)

Idag kom min lilla Emz igen :D Alltis så kul att träffa lilla plutt tjejen :D <3
Fast stämingen förstördes när idiot jäveln som e skylldig oss båda pengar klev in på Kassmyra. Fast stämningen steg igen när dennes bil fick sig en .. kanske 2 .. snytingar ;) haha

I morgon e de avslutning för en av lillgrupperna i badet :)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0