1/3 -10 Måndag Den e på gång nu :D

Micran e nästan klar. Luftmassemättarn byttes idag, nu går hon mycke bättre.
Misstänker att de kan vara lite skit i tanken så i morgon ska hon matas med lite bränslerengöring ;)
Hon behöver ju ut & åka lite, hon har ju i princip sotat igen, hon har ju stått så länge.
Får pyssla lite mer i morgon, förhoppningsvis är hon körklar då. Hon är i alla fall påställd nu :D 

Sen blir nästa steg lite shysst ljud, lite jobb med lacken & kanske även lite tonade rutor ;)

Skulle ha tränat idag, var as taggad för första träningspasset på länge. Men sen kunde inte Linda & jag var skit trött när jag komm hem. Så jag tänkte jobba på att hinna i morgon & även onsdag.
På torsdag ska jag kanske unna mig en solning efter jobbet. Börjar blekna ganska regält nu hahah

Nedräkningen har börjat !!! På Lördag blir det KRYSSNING ;)

 
(Från min & Emz röjar kryssning)


Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha orka sätta ut den första bilden ser ju skadad ut :P

Ja vi ska röjja satan.. äga båten som förr i tiden hehe.. fast denna gång ska vi äga dne ännu mer mohaha ;) Undrar vad mitt de där linnet är tänk tänk love you <3

2010-03-02 @ 15:28:40
Postat av: Ems

haha glömde skriva att det var från mig ;D //Ems hihi

2010-03-02 @ 15:30:29
URL: http://emssj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0