21/3 Söndag Misshandel !! :P

Den här helgen har jag värkligen misshandlat mig själv :P haha
Efter som att jag jobbade på hemma plan denna helg så tänkte jag passa på & ta mig ett par kalla :P
& så vart de

I fredags vart de Piccan med Shnattskiii :D Blev brutalt för mycka alkohol haha, köpte shot bricka men fick 6:or i stället för 4:or ;) Klockrent
Vinglade hem när de stängde (på tok för sent än vad jag planerat) & lördag morgonen blev ett riktigt helvete :P haha
Gjorde en del små tabbar på jobbet men sånt händer :P

Blev i alla fall änu ett par öl för mycket på lördag kvällen då jag hamnade på Uttrans Pizza med Carro o.c.
Vinglade hem på tok för sent haha
Lär man sig av misstagen? Hhahah ... NEJ!
I morse var det ett änu större helvete :P Kom knappt upp ur sängen haha
Snacka om kropps misshandel på hög nivå, har varit seg hela dan.

Vart en lång paus mellan tävlingen & crawl skolan, men pallade inte dra hem. Så jag & Axel drog & käka på kolgrillen sen hängde vi i badet i över en timme :P haha Galet :P
Drog även iväg & sola med Shnattskiii efteråt, höll på & somna i solariet, är heeelt färdig ;)

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: tina

haha alle! Drick varannan vatten! :) Eller köp dom där brustabletterna "Bakis".



Själv har jag jobbat hela helgen... Och nästa helg med. men det är bra pengar :).

Puss<3

2010-03-22 @ 10:28:05
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0