22/3 -10 Måndag Träningen går bättre & bättre

Idag tog jag mig ner till badet. Köpte en ny baddräck i helgen som jag var ivrig att inviga :D
Det kändes mycke bättre men en ny & tajt i stället för mina gamla utslitna ;) haha

Körde själv i dag, Linda jobbar & Emma var inte heller där.
Men blev i alla fall ett pass på 2000 m .. körde ca 50 min. Helt okeej :)
Men fick tyvär kramp i tån, vägrade släppa. Så blev mycket arm idag. Hoppas på mer ben på onsdag :)
Ska kankse även hänga på vuxen crawlarna i morgon om de finns plats ;)

Dagens pass:

2 * 100 Insim
Lilla pyramiden (400 m)
2 * 100 ben fr, fj
8 * 50 fr (arm)
2 * 200 br, fr
200 avbad

Innan vare bara jobb som gällde. inge negativt alls. Idag vare en bra dag på jobbet :)
Om man bortser från bytet av kupefiltret på en V70 :P Så jävla bögit :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0