24/3 -10 Onsdag 200:ar & ben

Efter jobbet vart de träning med Linda. Körde 2000 m idag me.
Var typ bara 200:ar & så vart de mycke ben. Kändes bra efter som de knappt vart några ben i måndags.
Häääärligt hääärligt :)
Efter de drog jag iväg & solade med Shnattskiii :P Lite brun har man blivigt i alla fall. Vill ju inte överdriva men pallar inte va en blekfis hela livet ;)

I morgon tänker jag leta födelsedags present till min lilla Hanna Panna. Fan 20 bast. Måste hitta något specielt :)

Nä nu ska jag sova tidigt, för om jag känner Hanne rätt så ringer hon & väcker mig 10 över 6 i morgon bitti :P haha



Peace out ;)


PS. Tatuerarn kommer troligvis till jobbet i morgon :D. Nu är de inte långt kvar tills nålen ska göra undervärk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0