28/3 -10 Söndag Gaddad :D

Då har man 2 nya gaddningar då :D Har längtat så brutalt efter att gadda mig så de e sjukt, så nu vart de 2 på en gång ;)
Har gjorde min Tors hammare i nacken/ryggen ;) + att jag skrivigt Alexandra i runskrift på handleden :D
Jag var faktiskt lite missnöjd först (med de e jag alltid i början :P), men nu e jag fakriskt nöjd :D Min älskade hammare som jag längtat efter så ;) <3 <3

Bild kommer när jag orkar ta någon ;)

Helgen har varit jätte bra :D
I fredags var jag hos Hanna Panna i Haninge & firade hennes födelsedag :)
Hon fick en drink sett av mig & Tina :D
Hade jätte kul där, men drog ganska tidigt tyvär för Linn & Tilda skulle åka då & jag ville inte åka själv.
Väl i Tumba så åkte jag till Dennes Morsa där Carro, Danne, Matte & H-p var. Men både Matte & Carro sov & Danne däcka precis efter att jag kommit :P Så de vart inte så långvarit ;) Carro ska få fan för att hon lurade dit mig & sen däcka ;) hahah

Lördagen. Åkte först till Hökarängen & gaddade mig :D
Sen hem & göra sig i ordning, sen åkte jag till Jakobsberg & satt på Roma med Emz, Manne & Monica & drack lite (Dom har min favo cider :D ..).
Sen vart de att åka in till stan & möta upp restenav packet ;) Skulle nämligen fira Linda :)
Så vi hamnade på Chaplins .... JAG HATAR CHAPLINS ;) hahahahahha
Men hade kul ändå :) Kvartade hos Emz .. som vanligt :P

Idag har jag bara jobbat :) Jag & Axel e så sjukt duktiga :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0