4/3 -10 Torsdag Träffat min Hanna Panna

Idag efter jobbet så åkte jag och hämtade Hanna Panna :D Har saknat henne så :D <3
Sen åkte vi till Haninge centrum. Jag införskaffade mig en ny brunkräm & en parfym :)
Nu kan man börja lukta gott igen :P haha
Efter de köpte vi Mackor på Subway & åkte hem till henne & käka, sen satt vi där & snackade skit. Drog hem alldeles för sent igentligen :P haha Men får passa på när man väl träffar fanskapet ;)

Nä nu får de fan bli oftare asså, de här funkar inte ;) Me love you <3<3

I morgon e de fredag, händer inge specielt, jobb fredag kväll & lördag morgon. Blir väl till & vila upp inför kryssningen på lördag. Då blir de att RÖJA SATAN ;)



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0