8/3 -10 Måndag Sliten ;)

Skoja inte att jag var sjukt sliten i morse, kom i alla fall till jobbet i tid :D Haha all ära & heder till mig ;)
Var lite segt i början men kom igång sen :P

Hade planerat & träna idag öckså men jag kände att jag inte hade ork för de + att ingen av mina tränarkompisar kunde :P. Så kör stenhårt på Onsdag :)
Drog ut med Matte & H-P i stället, sjuuuka idioter asså :D
Sen träffade jag även Shnattskiii en sväng :D

Kryssningen då? hmm !!
VILLKET JÄVLA RÖJ ;) Behöver inte säga så mycke mer.
2 dagars krök, typ mycke fattigare än vad jag var för 2 dygn sedan :P.
Gaaalna kort :P. Snobbade till det med skumpa :P
Drack brutalt mycke, krökade bort huvudvärken på buffen (Där vi satt 2 timmar för länge)

hmm .. ja vad säger man .... GALET ;)
Detta gör vi om oerhörst snart ;)
I just fucking looove Östersjön ;) <3


Tack alla kära vänner för en oerhört bra kryssning :D

Peace out ;)



(Orkar ej fler ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0