10/5 -10 Måndag Kortvecka :D

Fan villken skönt vecka :D
Halvdag onsdag & fredag & ledig torsdag :D Så jävla skönt
Fast man hade ju hälldre jobbat heldag på onsdagen och va helt ledig på fredagen, men men inte klaga de här e skönt de också :D

I Lördags vart de en Road trip till Norrtälje :D Jag ÄLSKAR road trips ;) Stora som små haha
När vi kom tillbaka där ifrån så bar det av hem till Matte & drack öl :)
Det var kul kul kul :)
Och det var skönt att få saker & ting uträtt, de där förbannade samtalet vart av till slut i alla fall & jag måste säga att saker & ting känns mycke bättre nu.
Får se vad framtider har planerat men vem har bråttom ? :)
Jag mår i alla fall bra igen & det är huvudsaken :)


Igår var en toppen dag. Morgonen startade toppen .. kändes bra & humöret steg :)
Sen hade jag & Carro piknik på Torekellberget innan jobbet :) haha Det var en bra dagen efter aktivitet :)
Efter jobbet var jag hemma en stund sen hämta H-p mig så drog vi & möte dom andra för de var race dags :)
Var kul att de faktiskt blev nånting den här gången fast de tog lite tid.
De e så jäckla kuligt :)


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0