11/5 -10 Tisdag I'm back on track :D

Ja som sakt ... Tisdagar är alltid lika spännande :P
Jobb .. sen stress, sen jobb ;) haha

Men idag tränade jag faktiskt efter jobbet :D
Kändes as bra asså, hängde på Johannas vuxen medley grupps pass :P
Var mycke ben villket inte e min specialite direkt haha men de gick :D
Men självklart fick jag kramp i slutet :P haha Hade nästan glömt hur brutalt ont det gör :P haha

Klockade i alla fall alla simsätten på 25 sträcka
Kommer inte ihåg tiderna i huvudet men var i alla fall snabbare på bröstsim än ryggsim haha
Jag e sämt på ryggsim;)

I morgon jobbar jag bara till 2 :D Skönt som fan
Men får se om jag kanske blir kvar ett tag, kanske skulle hjälpa Björne & byta kamrem på hans Skoda.
Är ju på tiden att jag lär mig de snart :P
Inget är bestämt men vi får se :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0