12/5 -10 Onsdag Ledig i morgon :)

Då är man ledig i morgon då :D Så jävla härligt.
Vad ska man göra idag då?
Eller jag vet ju vad jag sla göra ikväll ;) Men innan tänkte jag.
Vädret är kalas & jag e ÖL sugen ;) hmm ... låter som en klockren uteserverings plan ;) haha
Bara man hittar någon som vill ta en öl med mig haha

Penga fronten är ju dock inte den bästa men va fan en liten öl är man ju värd efter en kort & hård vecka ;) hahah
Får se om de blir av, men fan man måste ta vara på ledigheten ;)

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: carro

Jaaaa du alle idag e det TORSDAG ;) hmm tänkte bara att du skulle veta det haha ses snart med eventuella frågor som belönas med svar! tack..



See you soon.. om inte så terrar jag dig tills du snabbar dig! haha

2010-05-13 @ 10:26:54
URL: http://almightyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0