18/5 -10 Tisdag Vad säger man

Haha jag borde skippa Tisdags inlägg ;) Så jävla trist.
Exakt samma som typ resten av detta halvårs tisdags inlägg :P
Jobbade, åkte till nästa. Tränade. NU e jag hemma :P

HAha händer inte så mycke annat på tisdagar.
MEN ... I have feelings ;)

Asså jag e lite smått förrvirrad just nu. Dåligt mår jag inte. Men de e väl för att jag inte riktigt vet vad som händer :P haha
Jag e bara förvirrad & fundersam.
Asså jag lägger ändå ner lite energi nu. Men oftast så känns de som att man får no respons tillbaka.
Då känner man ju lixom .. Jaha aja men om de nu e så kan jag inte göra så mycke :( Lite små deppig lixom
Men sen så vänder de .. Helt plötsligt :P haha
& sen heltplötsligt är de samma sak igen.
Jag vet inte om jag gör nått fel :P Ingen aning, får ju inte veta nått lixom :P
Men jag kan inte göra så mycke annat, jag försöker visa vad jag tycker, vad jag vill & vem jag e.
Men om det inte är intressant så kan jag inte göra mer, tråkigt nog.
Men de mästa står inte hos mig just nu
Jag väntar på raka svar !!!

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Yeeh

Whats up med frillan alle?....

Gör aldrig om det där!!!

2010-05-21 @ 15:04:19
URL: http://almightyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0