24/5 -10 Måndag Skiva i morgon

Haha pratade med Hanna panna efter jobbet idag, och tur va de. Hade helt glömt att hennes studentskiva är i morgon ;P haha
Snacka om att man har brutalt mycke och hålla reda på :P Mitt huvud sprängs snart :P
Ne men så vi gör så att jag sover hos henne i morgon.
Då har jag 5 min till jobbet så jag kan vara me längre :) De e nice :) Kommer bli skit kul tror jag :D

Hmm .. idag då? Kom ju från jobbet för ett tag sen. Vill ut i de fina vädret. Tjatar på Tina men hon bangar ju brutalt haha.
Ska höra med Shnattskiii & se om har lust haha
Annars blir man väl hemma :P Städa kanske? Nej fy fan va tråkigt haha Jag vägrar städa idag ;)
Nån jävel måste de finnas som vill ut me mig haha.
& Jag tänker hitta den personen hahahahha


Glassgalningar ;) (Linköping)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0