2/5 -10 Söndag Känslosam period

Jag är så förvirrad! Jag vet inte vad jag känner eller vad jag vill. Men av nån anledning snurrar du runt i huvudet på mig tame fan hela dagarna. Varför?
Som vanligt låter jag rädslan ta över. Vågar jag höra av mig? NEJ! För att jag är rädd för att öppna mig & visa känslor. Det erkänner jag, men jag har anledningar till att göra det också.
Jag är rädd, JA! Jag vågar inte chansa för att jag e rädd att bli huggen i ryggen igen. Är det så konstigt?
Ska man chansa på att släpa in folk och riskera att att allt blir fel, eller ska man stå emot dessa känslor & hoppas på att dom förvinner? Fan jag vet inte!


Valborg vart i alla fall bra. Men inte VALBORG bra:P. Jag träffade Emz, Manne & Niklas & de va jätte kul :) Så drog vi på fest i Tullinge, de var också kul. Men jsut på valborg tycker jag att man ska packa hela ryggsäcken full med bira & sitta p nån äng med en brasa :P. De gick tyvär inte pågrund av vädret. MEn de va värkligen skit kul att träffa Emz igen. Var så länge sen.
Men jag ahde velat se en brasa ;)

Igår fick jag med mig Carro & Danne till Jakan på grillfest hos Emz :). Den kvällen e jag riktigt nöjd me. Hade fan skit kul asså. Blev brutalt full :D hahahah
Men de e lyckat ;) Vart en riktigt Vikingrocks nostalgi kväll :D <3 I love it ;)

Söndag idag, som vanligt skit sugen på att göra nått men som vanligt pajar de där dumma jobbet allt :(.

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: tina

Go for it!

Klart du inte kan förlora om du inte satsar, men inte heller vinna. Tänk om... ?



Vill du sitta om några år och tänka: "Tänk om jag hade..."

DO IT! :) <3

2010-05-04 @ 00:55:34
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0