26/5 -10 Onsdag Milkshake vid Brosjön :)

Idag efter jobbet lekte jag med Shnattskiii <3 :)
För tog vi med oss Enso (hunden) & åkte en sväng och snacka skit, sen när vi misstänkte att hunden blev åksjuk så lämnade vi av honom, drog till donken, köpte varsin Chocklad milkshake & drog till Brosjön och spanade in nya bryggan.
De va skit mysig, älskar våra små rundturer :D Så skönt & snacka av sig från allt mellan himmel & jord :)

Skivan var jätte kul :D Drog ju hem till Hanna Panna efter badet & fixade iordning mig & tog en för bira :)
Sen körde nån polare till Tommy in oss till Söder :)
Fan va gamla polare man träffa :) Var ju typ bara folk från lilla Tumba där :P haha
Ne men de va kul, som jag misstänkte tog jag inte sissta tågen hem utan blev kvar en stund :P
Men fick ju sova ganska länge efter som jag hade närmare till jobbet haha

Ne nu ere fan puss & god natt.
Allvar i morgon!

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

stumpan de e inte så konstigt att de va folk från tumba :P du e medveten om att de va en studensskiva för Hr07 På Tumba gymnasium :P

2010-05-29 @ 19:36:44
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0