3/5 -10 Måndag Sjuk & känslosam

Jag är en liten sjukling :) Jag har ont i halsen & snorar som tusan :P
Jag tackar gudarna för halstabletter & nässpray ;)
Tack vara dom kunde jag jobba idag :)

Jag är fortfarande känslosam. Tänker hela dagarna på hur mitt liv ser ut & hur jag vill leva det.
Jag älskar mitt liv, vännerna, jobbet, festandet ja jag bara älskar de.
Men de fattas nånting ibland. Nån som känner något för mig som ingen annan gör, nån som vågar visa för världen att jag betyder ALLT!
Är det så fel att vilja ha de ?
 




















Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: tina

vem säger att du inte kan ha båda? :)

Du kan få det att gå ihop!

2010-05-04 @ 00:57:56
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com
Postat av: AL fucking MIGHTY!

Kan du ta boooort gris bilden haha!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-04 @ 10:04:37
Postat av: Alexandra

Jo jag hoppas de jag hittar någon lösning :)



Hahah nej nej Almighty ;) Den är vacker :D ;) hahaha

2010-05-04 @ 21:26:43
URL: http://sweflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0