4/5 -10 Tisdag Workaholic ;P

Haha ja som sakt ... Tisdag! Vad finns de att säga?
Jobb .. Sen nästa jobb :)
Jag är & förblir en jobb narkoman ;) Men jag har mina planer, det sparas pengar hela tiden ;) Ju mer jobb desto mera pengar ;) hahahaha
Är fortfarande en sjukling så de blev ingen träning idag heller :) Fan nu var de typ 2 - 3 veckor sen jag körde sist, de funkar inte de här :(
Men men de kommer jag lovar :D

Jag måste faktiskt slänga iväg ett stort jätte tack till mina kära vänner som peppar mig nu under min fåneri & mes period ;) haha
Jag mår ju lite halv skumt & dom peppande orden gör mig faktiskt gladare :)
It meens so mutch :) <3


Me ande the PARTY BITCHES ;)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0