5/5 -10 Onsdag Måste tillbaka

Asså herre gud jag mådde typ toppen för 1 - 2 veckor sen! Vad hände?
Jo jag började tänka för mycke på vad livet har att erbjuda i stället på de jag har.

Visst jag mår inte bra just nu, de kan jag erkänna. Känner mig låg :(. Vill bara känna mig uppåt.
Jag vet att jag gjort bort mig. Sumpat någe bra.
Jävla skit.
Hoppas bara att du aldrig fattar. Jag vill inte att du ska veta för jag schäms.
Jag borde aldrig släpt in några känslor.
De har bara gjort mig svag & känslig. Måste repparera detta nu :(
Hade det blivigt bra? Det kommer jag aldrig få veta för jag är DUM I HUVUDET!!!!!!

Nu ska jag i alla fall iväg & träffa Shnattskiii för första gången på evigheter :) Miss that biatch :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0