6/5 -10 Torsdag ....

Finns inte mycke att säga faktiskt. Skön dag på jobbet, ganska lugnt.
Åkte med chefen till Tyresö på eftermiddagen & hämtade kopplingsgrejer.
& på vägen tillbaka handla vi me oss glass :D muuuums :) Riktigt sommarkänsla :)

Sen har jag bara varit hemma. Provade faktiskt mina nya kortbyxor :D
As sköna :) Kan de inte bli tillräkligt varmt så jag kan ha dom ute snart ;)
De e i alla fall på väg & de e skönt :)
Längtar så brutalt till ordentlig värme, sol, bad, uteservering, öl, grillpartyn, mysiga nätter ja allt de där härliga som bara sommaren kan erbjuda :)
& semester :D Fan vad jag längtar till semester :D
För fan & Kuggnäs :D De e fan inte långt kvar till Kuggnäs :D
Fan vad jag längtar :)
På sommarn mår man nästan alltid bra :D

Men jag tänker fortfarande på dig fast jag inte borde. Jävla fucking skit. Jag har beslutsångest :P
Ska jag försöka fast jag misstänker att de e försent eller låta de va & skylla mig själv ? :(
Fan allt skulle va så mycke lättare om jag bara visste vad du ville ... Men fan .. Jag vågar ju inte fråga !!
Har tänk göra de faktiskt, varit på väg flera gånger men ändrar mig alltid i sista stund.
Tänk om man får en smäll rakt upp i ansiktet, skulle jag palla de? INTE EN CHANS !!



Miss the summer nights :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0