8/5 -10 Lördag Strandsatt hos Carro

Sitter hemma hos Carro helt ensam :P haha Hon & Danne e hos hennes farmor & käkar middag. & jag har lovat och köra Danne & köpa ny bil, så jag pallade inte åka hem haha så jag degar här så länge.
Sånt jävla liv hemma så där pallar man ju inte va :P

Igår var jag i desperat behov av öl & sällskap. Jag kyckades tjata med mig Carro till Passione så vi drog dit & och tog en öl. Vart inge sent efter som jag jobbade idag.
Men är jätte glad att hon följde me, kände att jag behövde sällskap & få komma ut lite.

Idag efter jobbet hämtade jag henne, Danne & Tom. Sen drog vi och käka på Kassmyra .. mums :)
Efter de drog vi & träffa BlondieBauhaus ... Han skulle köpa verktyg haha
Sen blev vi kvar där en stund, jag och Carro drog tidigare men när vi nästan var vid henne kom hon på att hon inte hade nyklar haha PUCKOT :P
Så i väntan på nycklar drog vi till Torekellberget (Säkert felstavat :P) och gled runt lite haha
Har inte varit där på år och dar :P

Men men så e läget, får se när dom kommer tillbaka så vi kan åka. Jag vill börja dricka öl snart ju så vi får inte åka försent ;) Idag vill jag festa ordentligt ;D
Måste komma på andra tankar för de e fan jobbigt och känna såhär asså :P Inte ha en aning om vad man ska göra, eller jag vet vadjag borde göra men jag vågar inte göra de :(


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0