14/11 -10 Sön. Flytt imorgon

Fågeln ska ÄNTLIGEN lämna boet.
I morgon efter jobbet åker jag & hämtar nyklarna till nya lyan sen ere bara börja köra grejer.
Har packat ner de mästa, e bara lite kläder kvar.
Sen är det ju mycket som behöver handlas, men de löser sig efter som :)

Min säng e helt nerskruvad så får sova på en lite 90 madrass idag :P haha
men men de ere värt :)
Längtar så oerhört :)
Ska bli så jävla skoj :D

Var på Bandit kryssningen i Fredags. Fan villket JÄVLA röj de va.
Man mådde ju skapligt dagen efter :P
Heeeelt trasig haha
Men men när jag kom av så åkte jag direkt hem till Hanna & festa vidare :)
Har haft en kanon helg värkligen <3
Riktigt lyckad

Nä nu ska jag sova :D
OM jag kan :P hahahahahah

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: tina

WOHO. Själv var jag också och hämtade nycklar till min och mammas nya lägenhet! Så vi flyttar också snart :). Ska nog ringa dig ikväll och höra hur det är ;). Puss <3

2010-11-15 @ 18:36:44
URL: http://www.ti-ina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0