19/11 -10 Fre. Egen lya

Flyttade i Måndags då :)
Så jävla härligt. Dock har jag inget internett än men de e på gång, måste bara bestämam vilken operatör jag ska ha :P
I morgon ska jag ivär me Hanna & leta soffa.
& även tv- möbel & soffbord är på gång.
Hade köksbord i mormors förråd men de e de tydligen någa CP:n som har snott så måste köpe de me.
Men hittade ett fint biligt som jag nog köper i morgon :)

Annars e de så jävla härligt att bo själv :)
Så underbart.
Har dock inte hunnit me någon träning denna vecka pga. all flytt haha.
Men idag tänkte jag una mig ett skönt pass innan jobbet :)

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Thommy

DIG känner jag igen! Du gick fordon i Tumba va? Halkade in på din blogg av ren slump. Nice hammare btw ;)

2010-11-19 @ 22:03:05
URL: http://thormir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0