2/11 -10 Tis. Måltidsersättning

Jag har börjat byta ut frukost, mellanmål & middag mott måltidsersättnings dycket & barer :P
Anledningen e väl för att jag inte e sådär överförtjust i att vara 20 år, tjej & ha öl kagge ;) haha
Men jag e så jävla galen i mat & hatar att banta ... INTE MIN GREJ.
Så Lunchen unnar jag mig :)



Har i alla fall hittat några favoriter innom detta ämne.
Har fastnat för märket ALLÈVO
Kan de ha med ALLÈ & göra ? haha ingen aning men dom e godast enligt mig.
De e i alla fall dom färdigblandade choklad dryckerna & barerna med röda bär. De e riktigt goa faktiskt.
Men har även köpt hem en förpackning med Potatis & purjolöks soppa & en Jordgubb-blåbär smootie :P
Inga direkta höjdare, men men får väll dricka upp dom haha
Men jag kommer ALDRIG kunna banta till fullo, nu e de bara en drastisk grej under en kort period.
ÖL magen ska bort ;) hahahahah

Träningen går bra :) Idag han jag inte så får ta de i morgon i stället.
Har ju igentligen vilo dag på Onsdagar.
Men men I löööööv it ;)

PS. Jag fick ett erbjudande om visning på en lägenhet idag :D Jag är lycklig :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0