1/10 -10 Fredag Tutt månad på jobbet

Idag ere första dagen i Oktober.
& efter som att Mekonomen e huvudsponsor i Rosa bandet så blir jag därför yvungen att ha på mig Rosa tröja på jobbet hela månaden ut :P
För varje Service så skänker vi 200 kr till rosa bandet.
Så ja ja de e ju för en bra sak i alla fall :P
Men Rosa e ju inte RIKTIGT min grej, men får väl så ut ;)



Idag e jag bara hemma & tare lugnt.
Upp tidigt imorgon för äntligen ere Camaro Cup :D
Även där håller Rosa bandet temat i sig.
Teamet som Mekonomen sponsrar har stripat hela bilen i rosa ;) haha
Läckert ;P hahahahahah
Även vi på läktarn komemr vara rosa, blir antingen mössor eller tröja, vet inte riktigt än haha
Får se i morgon




Nä nu ere film dags.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0