14/10 -10 Torsdag En paus e man väl värd :)

Tar en liten paus från städandet :)
Sitter & plockar lite med alla mina papper.
Att man aldrig lär sig & lägga undan allt direkt. haha
Men men thats me ;)

Köpte slutsteg igår, nu ska de bara kopplas in :)
Min far var förbi mitt jobb idag.
Jag krängde om några däck åt honom, snäll som jag är :P

Im orgon e de fredag & som de värkar nu blir jag nykter
Inte bara i morgon utan hela helgen.
Det är ju UGP i Torvalla tror jag.
& trogen tränare som jag är så ska jagh ju dit.
Har även lovat att mina simmare ka få åka med mig så it's no turing back ;) haha
Får se om jag unnar mig en lite kall jävel ändå eller skiter it ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0