17/10 -10 Söndag Försov mig

Fan jag försov mig i morse.
okeej om de bara va mig de gällde men skulle ju fan hämta simmare också.
Som ture e va de bara 20 min, men i alla fall. Dom fick ju vänta,  tur att jag vakna.
Men inte konstigt, sov 2 timmar natten till lördag & 4 natten till idag.
Inte de minsta utvilad.

De gick i alla fall skit bra för simmare i helgen.
Dom har gjort så gryma framsteg.
Pers. med flera sec på typ ALLA :D
Jag e så grymt stolt.
De e därför jag håller på med de här :)
För att dom sla lyckas & de gjorde dom idag

Nu ska jag glo på The book of Eli
En film som jag lånat av Björne
Den ska tydligen va bra.
I morgon e de back to work :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0