3/10 -10 Söndag Camaro cup

Camaro cup var as kul :D
De var lite väl kalt kanske, men vi fick ju våra fina rosa halsdukar så de va inte farligt hahah :P
Åkte runt halv 8 igår morse, kollade på Sökarna 2 hela vägen ner :)
När vi kom ner fick vi Snygga Mekonomen ryggsäckar + käk :)
Meko bilarna var oerhört snygga i rosa ;) hahahahah



Sen satt vi & kolla hela dan, gick runt lite emellan åt.
Men de va ju inte bara Camaro :)
De va ju även:
STCC
Porsche cup
Hojar
Formulett


Ne de va i alla fall ett utmärkt sätt att spendera en lördag på :D

När jag sen kom hem på kvällen så körde Tom mig till Årstaberg där jag mötte upp Emz & Viktor, + några till.
Sen åkte vi hem till Pontus & ölade :)
Kanon dag :)

Idag ska jag inte göra mycke. Ner & jobba alldeles strax :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0