6/10 -10 Onsdag Möte & Micra hämtning

Idag vart de ingen träning.
Var på möte & snacka lite skit ... även lite alvarliga grejer faktiskt :P haha
Sen hem & käka lite.

Sen hämtade jag lilla Miccro.
Den ska städas ur i morgon & troligtvis lämna min kära ägo.
Ska bli skönt & bli av me den men lite sorgligt är de.
Min lilla baby ;) ahahha
Många turer har den överlevt :)
Den e ju så söt :)

Nä ska man försöka komma i säng i tid idag så så man inte somnar på jobbet i morgon.
Men måste säga att igår blev jag lite lycklig :D
De värkar vända igen nu om allt går som de ska .. Jag håller ut :D
Kan gnistan komma tillbaka? Den har varit lite svag dom senaste veckorna.
Men de värkar possetivt :)

+ att jag blev lite fnittrig idag ;)
Vi fick fin besök hihihi


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0