11/9 -10 Lördag <3

Var hos lille bror igår igen. NU är han flyttad i alla fall och de känns oerhört skönt.
Hoppas något sånt här aldrig händer igen.
Allt kom så jävla plöttsligt. Var inte beredd

Efter de drog jag i alla fall till badet.
Dom fick sluta lite tidigare så drog jag hem och gjorde mig i ordning.
Skulle ju in till stan med Emz & grabbarna :D
Drog till Dubliner (tror de stavas så)
As kul satt där och öla och snacka skit :)
Senare vart de en tur på Max & sen nattbussen hem.
I centrum stötte jag på en såndär vidrig människa som vägrade lämna mig ifredd.
Totalt vrickade idioet. men men de gicik bra till slut.

Ikväll vet jag inte vad som händer, har lite så planer så vi får se vart de leder.
Sov fan till halv 3 i dag :P snacka om att jag var slut :P hahah

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0