16/9 -10 Torsdag debatt och val galen

Ligger och kollar på debatten mellan alliansen och dom äckliga röd gröna.
Inte för att jag är moderat men fan vad jag hatar vänstern haha. De e så jävla mycke skit snack. Vet dom ens hur de svenska samhället igentligen fungerar?
Idioter!
Jag e helt insatt i det här valet haha, fattar inte hur folk kan vara så ointresserade.
De e ju för fan våran egen och våra barns framtid som det handlar om.
Fan man måste ta sitt ansvar, de e inte jobbigt och engagera sig lite och göra ett val.

Men men, i Tisdags var jag på MBV möte. Haha fan vad alla e sjuka asså :-P. De var riktigt kul. Men jag ser INTE fram emot oktober haha, varför berättar jag då :-P.

Däremot ser jag fram emot i morgon. Först grönan med grabbarna och se Europe sen vidare på party party :).
Kommer bli kul, älskar mina dude's!

Nä nu ska jag kolla på debatten.
Heja högern ;-)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0