19/9 -10 Söndag VAL!!!

Idag smäller de. Vilka vinner? Kommer Sverige demokraterna med i rikstan? Vem ska man rösta på?
Stora stora fråger ;) hahah
Jag ska i alla fall ner & rösta snart. Eller ja får se när de blir.
Men men, ska bli kul & se hur de slutar ikväll.
Hoppas bara att alla tar sig i nack skinnet och går ner & röstar :P
Finns så många latmaskar :P haha

Igår var jag nykter :O hahah
Hela lördagen :P.
Först käka jag me Maggie, sen körde jag syrran & sen åkte jag till Södertälje & snacka skit me Tom.
Sen var jag ute en stund me mig själv och bara gled runt, lyssna på musik & tänkte.
Var jävla skönt & svaslappnande :P
Sen vart jag trött då åkte jag hem och tvär slockna :P

Idag när jag vakna så får jag veta att lille bror åkt in till sjukan för att han mår dåligt igen :(
Nu blir jag sådär nervös igen, hoppas allt blir bra
Trodde ju att han var frisk nu :(
<3<3<3


Pease out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0