28/9 -10 Tisdag Mackaroner & pastasås :D

Sitter & avnjuter min tallrik me mackaroner & pasta sås med överdrivet mycke vitlök ;) muuuuuums hahaha
Var först på jobbet, sen badet :D Sen kom Tina ner när jag slutat så gyma vi idag igen :D
Niiiiiiiiiiice :D
Imorgon kör jag också, men då med lilla Shnattskiii :D
Hon har även tjatat på mig att vi ska sola så får väl ta & göra de då hahah

Trättade även Tommi  en snabbis efter träningen :D
Var på tiden dumma ungen har ju flyttat till Kiruna.
Fan kan inte ens stava skiten så långt bort e de ;) haha
Bäst för honom att han komemr hem oftare innan jag blir arg :P hahah


Ne nu ska jag sova
Pigg & kry i morgon .... haha NOT ;)

PÅ lördag på lördag på lördag :D :D :D
CAMARO CUP!!!!! :D


Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0