5/9 -10 Söndag seeeg

Idag ere söndag. & ja jag mår jusom jag brukar :P haha
Va nere i badet nyss och "jobbade" eller ja Patrik tog ungarna så jag och Linda satt och planerade lite ;) haha
Ganska skönt faktiskst hahah
Nu sitter jag bara hemma. Ska man göra nånting kanske?
Eller ska man ta tag i lite hemma fix?
Svårt val, vad e roligast lixom :P

Men men vi får väl se.

Va på kräftskiva igår med Shnattskiii.
Bar av till Piccan sen, vart nog ltie mer berusad än vad jag planerat :P haha
Va ju ganska seg i början på igår.
Men de vände tydligen :P


Som sakt, TB's i fredags. Vart lite .. ja vad säger man. Hahah blev inte lugnt i alla fall. Jag fick i mig en del :P
Så kom Hellström & Lindman förbi :D
Alltid lika kul & träffa dom :).
Planerat nästa helg, nu får ni inte banga ur grabbar ;)
Men men kul vare :D Måste säga att jag tycker MYCKE bättre om TB's nu än förut :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0