7/9 -10 Tisdag Har aldrig varit med om något värre

Lille bror på sjukan. Varför är oviktigt, eller ja vet inte riktigt själv, inget vet. Det är de som är hemskt.
Tänker på de hela tiden, kommer han bli bra. Han måste de, vad gör jag annars?
Klarar inte av att se honom sådär, var så jävla hemskt igår natt.
Trodde aldrig att de skulel bli såhär.
& inget kan man göra .... FAN!
Vad fan hände? Kom från ingenstan.
Han måste bli bra, han bara måste <3<3

Trodde inte att jag skulle klara av att jobba idag. Men tur att jag gjorde de.
Det fick mig på lite andra tankar för några timmar.
Inte helt & hållet då, men de var till stor hjälp.
I morgon hälsar jag på honom igen.
Hoppas vi vet mer så :'(
De här får inte hända <3<3<3

-----------------------------------------------------------------------

Har i alla fall beställt nya framlysen till pärlan.
Dock 10 veckors leverans tid. Men de e de värt.
Dom e as snygga!!

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0