9/9 -10 Torsdag De e nästan över

Satt på sjukan i evigheter igår. Han bara låg där och sov. Stackarn, de e så hemskt att se honom ligga där.
Så idag när jag nästan slutat ringer farsan, kunde inte svara för stor med kunder, och han hetts ringer.
Skoja inte att jag blev orolig, ringde upp så fort jag fick fria händer.
De sista jag fick höra va att han skulle på en till röntgen, jag trodde så klart de värsta.
Så säger fars gubben att han vaknat och mår bra :D
Asså de va som om hela jag lättade från marken.
Jag blev så överlycklig, åkte dit direkt och träffa honom.
Han va lite groggy men fan va skönt de va och höra honom prata och ändå vara sig själv.
De här måste vara dom 3 värsta dagarna i mitt liv.
Ska dit i morgon igen, hoppas han blivigt förflyttad från IVA då.
Idag kommer jag fan sova bättre i alla fall
Lille bror <3<3



--------------------------------------------

Måste bara meddela att jag köpt baslåda också :D
Den ska kopplas in nästa vecka :D
NICE ;)
Men måste fan ha nytt hjulager också ... 3 lappar & service 4 :@
Inte lika roligt ... men men älskar min pärla

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad har hänt? och vilken bror?

2010-09-10 @ 22:45:02
Postat av: Alexandra

Jocke. Har vart lite sjuk, fick någe virus i hjärnan

2010-09-11 @ 16:19:10
URL: http://sweflicka.blogg.se/
Postat av: jessica

Usch då. Skönt att han verkar piggna till :) hälsa han

2010-09-11 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0