31/12 -11 Sista dan på detta år !!

Jahap då e 2011 slut om några timmar. Ska inte klaga de har varit ett bra år :)
Men hoppas ändå att 2012 blir bättre .. Bara vänta och se ;)

Allt e klart för ikv. Kläder, alkohol, festplats, måste bara inhandla mer nässpray så jag klarar mig :)
Har ju varit förkyld typ hela veckan villket stör mig oerhört, hade planerat att träna som satan :(
Men men va gör man ;)

Gick Inge bra i matchen mot Luleå igår :(
Torsk med 0 - 3 !! Men men de kan inte gå bra gämt. Jag e glad bara vi leder över äckel Gnaget.
Har köpt plåtar till matchen på Lör. i alla fall så då hoppas jag de går bättre <3

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Nelly

2012 ska jag om Danny har sommarturné igen, så jag jag gå! :D Och lra känna fler av hans fans :) <3

2011-12-31 @ 13:12:32
URL: http://saucedobruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0