1/2 -11 Tis. Dags för styrka igen :D

Jag körde ju min konditions vecka ... Den gav resultat.
1 & ½ kg ;)
Hahah trodde jag inte de skulle ge direkt.

Men men nu ere igång med styrkan igen också,
Så lugnar ner mig till 40 min kondition & en halv timme - timme styrka
I alla fall , ons & fre
Tis, hinner jag inte så mycke fter som jag jobber exakt hela dagen
Idag behövde vi diskutera en del på jobbet så han bara med
5 min hård uppvärmning sen en halv timme styrka.
I morgon blire mer, kör direkt efter jobbet ... NIIIIIICE :D

Sen hem & städa. Inte alls lika kul men måste tyvär göras hahah
Ne nu ska jag göra en nyttig matlåda. Eller 2 ;) hahah

Peace out ;)

Måste bara tillägga att jag saknar att sova i din famn :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0